joi, 24 mai 2012

Cum a fost la Frames of Style

In seara aceasta am avut placerea sa particip la prezentarea de moda prilejuita de a doua editie a Frames of Style, organizata de cei de la Global Creative Network si J-Wind.
Evenimentul a avut loc la etajul 2 al America House, o cladire de birouri la Piata Victoriei. Pe scena am urmarit creatiile tinerilor designeri Sandra Galan, Sandra Chira si Irina Irimia (cu accesorii de Ashley Scott).
Avand in vedere ca am avut un loc foarte bun (in primul rand, eu si Anna Wintour :P ), am putut sa vad in detaliu creatiile celor trei designeri. Poze am facut cu rol informativ, pentru colectiile complete intrati pe site-urile fetelor (link-uri la final) sau Google.

Sandra Chira


Mi-a placut foarte mult cromatica, in special cafeniu cu caramiziu in combinatie cu materiale transparente. Alte aspecte pozitive au fost taieturile si croiala (cusaturile propriu-zise). Am observat taieturi neregulate, decolteuri cu forme interesante si maneci  nonconformiste. Combinatia cu materialele transparente a fost si ea de efect.

Sandra Galan
La Sandra Galan a predominat negrul si tricotul. Materiale grele, negre, gri. Combinatia cu broderia aurie mi s-a parut chiar reusita. Per total, a fost foarte interesant ceea ce am vazut. Felul in care materialul statea sau cadea de pe corp ii dadea o oarecare eleganta, eleganta la care nu te-ai fi asteptat sa vina din partea tricotului. Desi se spune ca negrul e mereu la moda, parca a fost prea mult, mai ales pentru perioada asta a anului.

Irina Irimia


Cunoscand-o pe Irina pot spune cu mana pe inima ca am regasit-o in aceasta colectie. Nu credeam ca legatura aceasta poate fi atat de evidenta (mai ales ca nu prea am avut ocazia sa stau la cafele si tigari cu Coco Chanel sau la un pahar de vin cu Lagerfeld ). Temele si sursele de inspiratie pentru aceasta colectie au fost "copilaria" si "Spatiul". Eu as adauga si "visul", mai ales datorita cromaticii alese: alb, crem, galben, vernil. Mi-au placut foarte mult zonele de imprimeu combinat cu material transparent, lucru ce accentua acea impresie de vis, de ireal si, de ce nu, de Spatiu si stele. Croiala lejera, larga, cu cusaturi simple a contribuit si ea in mare masura la acest efect. Colectia Irinei a fost accesorizata de bijuteriile create de Ashley Scott. Desi la inceput mi se pareau oarecum in contrast cu hainele, parand parca prea grele si mari pentru materialele si croiala aleasa, pana la final am ajuns la concluzia ca se potrivesc destul de bine, data fiind tema Spatiului - un loc al contrastelor cu zone de lumina si intuneric, de praf si fier, foc si gheata. Plus ca verdele unora dintre piese ma ducea cu gandul la kriptonita lui Superman, asta transpunandu-ma si mai mult undeva la marginea galaxiei.

Restul pozelor le gasiti pe pagina de mea de Facebook - Albumul Frames of Style 2012

Sandra Galan - http://sandragalan.com/
Sandra Chira - http://ccsandrafashiondesign.blogspot.com/
Irina Irimia - http://irinairimia.wordpress.com/
Ashley Scott - http://www.ashleydrapes.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu