luni, 18 iunie 2012

Care e designerul tau preferat?


Tin minte ca am avut la un moment dat o discutie despre designerul meu peferat.
Cand spun designer preferat nu ma refer la ceea ce port ci la un designer in ale carui creatii ma regasesc ca stil, ca "feeling", pe care il simt si inteleg ce vrea sa transmita prin operele sale. La momentul respectiv nu am putut sa dau un raspuns. Imi venea in minte nebunia lui J.P. Gaultier, excentricitatea lui Lagerfeld sau avandgardismul doamnei Coco. Totusi, uitandu-ma peste schitele mele si aruncandu-mi din cand in cand ochii pe news feed-ul Facebook, am realizat ca Rhea Costa e mult mai aproape de mine.
Cum in astfel de discutii ti se cer de cele mai multe ori si argumente, mi-au venit in minte doua raspunsuri la intrebarea "De ce?". 

In pimul rand croiala si drapage-ul. Pentru cei ce nu stiu ce e drapage-ul voi scrie pe larg despre aceasta tehnica(?) intr-un articol viitor. Pe scurt insa, drapage-ul e modul de a croi o piesa plecand de la o singura bucata de material, pe manechin. Am observat ca Rhea foloseste aceasta tehnica destul de des. Felul in care "curge" materialul, cutele sale si croiala ma duc cu gandul la eleganta Grecie Antica.


Al doilea argument care mi-a venit in minte a fost cromatica. Sunt un fan al combinatiilor de crem cu maro, al culorilor pastelate, translucide, in combinatie cu elemente "puternice".



Ok, acum ca mi-am spus of-urile, spune-mi, tie cine iti place si de ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu