luni, 25 iunie 2012

Is Prada the new Armani?


Tocmai am urmarit prezentarea colectiei de toamna 2012/2013 a casei de moda Prada. Un cuvant: wow!
Da, mi-a placut! Croiala, cromatica si mai ales sentimentul transmis. In colectia celor de la Prada am vazut un barbat modern, serios, care nu se teme de ce ii rezerva viata. Un barbat sigur pe el si calitatile sale. Croiala dreapta, stramta, insa destul de permisiva incat sa nu iti dea senzatia de incomod. Culorile inchise, serioase, dau o nota de eleganta in plus. Poate ca multora li se va parea ca aduc oarecum a costume de film, insa asta nu face decat sa confirme modul in care casa Prada a vrut sa transmita mesajul: direct, fara ocolisuri. Bravo!

Am sa ma opresc in final la prezentarea in sine. Ideea de a ingloba in randul modelelor actori cunoscuti mi se pare geniala, desi nu e tocmai o gaselnita noua in lumea modei - vezi ideea celor de la Vogue de a folosi pentru coperte vedete consacrate. Willem Dafoe si Gary Oldman, insa te fac sa iti pui intrebarea: care pe care? E greu sa iti dai seama daca ei sunt angajatii sau angajatorii, rolul potrivindu-li-se ca o manusa.

Mi-a placut si muzica aleasa, desi unora li se pare greu digerabila, pur si simplu se asorteaza, e acea combinatie de clasic-contemporan pe care vrea sa o transmita colectia.

Personal as fi organizat un pic altfel defilarea (asa i se spune?) modelelor: i-as fi pus sa se plimbe mai mult printre coloane si astfel sa creeze un sentiment de confuzie, dar si de masinarie, ceva mecanic, rece, serios. Cred ca ar fi accentuat astfel sentimentul de misterios-ascuns al intregii colectii, dar la urma urmei, cine-s eu sa dau lectii unei case de moda atat de prestigioase precum Prada?

Enjoy the show!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu