luni, 16 iulie 2012

De la desen la realitate

Navigand din site in site si din piesa in piesa, m-a lovit un gand: oare daca as lua o schita desenata de mine la un moment dat, as putea gasi piesele astfel incat sa obtin combinatia respectiva? Cum, intr-un fel, imi e dor de toamna am ales schita cea mai apropiata, cromatic si textural, de toamna.


Normal, dupa cum veti vedea mi-a fost aproape imposibil sa gasesc aceleasi modele si culori, iar asta a dus intr-un fel la pierderea acelui "wow", dar in final consider ca m-am apropiat destul de mult. Daca va tenteaza combinatia, la final am pus si linkurile catre piesele respective. Iata si piesele alese:

Un cardigan verde:


O camasa rosie:

O fusta portocalie:
O curea albastra:
Accesorii albastre:
La final, normal si incaltamintea(despre care nu sunt sigur ca se potriveste):
Linkuri catre produse:

Cardigan - LaRedoute - 259 de lei
Camasa - LaRedoute - 34.99 de lei
Fusta - FashionUp - 25 de lei
Curea - FashionUp - 49 de lei
Bratara - FashionUp - 65 de lei
Colier - FashionUp - 45 de lei
Pantofi - FashionUp - 198 de lei

Ei, ce ziceti, m-am apropiat cat de cat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu