duminică, 15 iulie 2012

Rochia galbena


Am vazut cat de mult v-a placut (ati dat cu like-ul in poza mai ceva ca surdu-n tobe) rochia galbena de mai sus, postata pe pagina acum cateva zile. Mi-am spus sa va usurez viata si sa incerc sa o gasesc pe vreun site. Din pacate se pare ca piesa e destul de rara si nu am gasit una exact la fel desi am cutreierat vreo 30 de site-uri de shopping online.
Am gasit, insa 2 piese dragute care ar putea fi un surogat pentru "The Yellow Dress" de mai sus.

Un exemplar pe care il gasiti pe TinaR.ro la pretul de 99 de lei (exista 2 variante, cu sau fara bretele).


Pe LaRedoute.ro am gasit o rochie maxi galbena asemanatoare la pretul de 191.20 lei .


Si cam la asta se restrange oferta site-urilor romanesti de haine. Daca ati vazut pe undeva un exemplar asemanator lasati un comment, poate mi-a scapat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu