joi, 12 iulie 2012

Lejer

Mi-e cald si banuiesc ca si voua va este. Intr-o astfel de perioada ai de multe ori probleme in a-ti alege vestimentatia. Vrei ceva usor, natural, ceva care sa te fereasca de razele soarelui. In acelasi timp constati ca e vara, e vremea vacantei si a culorilor. Vrei ceva colorat.
Pentru tinuta de azi am ales culoare si lejeritate. So here we go.

Pantaloni. Scurti. Galbeni. In  - i-am gasit pe LaRedoute.ro la pretul de 159.99 lei.


O bluza multicolora, cu imprimeu floral, foarte trendy - am gasit-o pe FashionUp.ro la pretul de 90 de lei.


Tot pe LaRedoute am gasit si incaltamintea: niste sandale impletite de piele care mi s-au parut foarte fine. Pret: 287 de lei.


La tinuta am atasat o curea tot din piele impletita (mi s-a parut ca se completeaza foarte bine cu sandalele). O gasiti pe LaRedoute la pretul de 126 de lei.


Pentru a scapa de monotonia maronului din sandale si curea, in cazul gentii am optat pentru o geanta verde Tina R la pretul de 139 de lei pe care am gasit-o pe FashionUp.

Tot la capitolul accesorizare consider ca s-ar potrivi un ceas argintiu, cu aspect barbatesc. L-am gasit pe Quick24.ro la pretul de 350 de lei.


Asa cum am facut si data trecuta, va prezint mai jos lista cu piesele si link-urile de unde pot fi cumparate.

Pantaloni - LaRedoute.ro
Bluza -  FashionUp.ro
Sandale - LaRedoute
Curea -  LaRedoute
Geanta -  FashionUp
Ceas - Quick24.ro

Acum, la final, spuneti-mi cum vi se pare. E ok? V-ati imbraca asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu