marți, 10 iulie 2012

Tinuta zilei - 10 Iulie 2012

M-am hotarat ca incepand de azi sa incerc sa pun cap la cap (voiam sa zic "sa compilez", deh, defect profesional) o tinuta. Nu stiu inca daca le voi organiza intr-un fel sau daca voi reusi sa dibuiesc cate o tinuta in fiecare zi. Cum intreg site-ul acesta e un experiment, iata fac un experiment intr-un experiment (hai ca m-am sucit de tot). Imi imaginez ca tinutele vor fi in functie de starea mea de spirit zilnica, unele mai vesele altele mai triste, unele mai elegante alte mai rebele. Asadar, hai sa incepem!


Azi, deschizand larg usile dulapului mi-a cazut privirea pe o combinatie de culori care imi place foarte mult: crem/bej - verde/turcoaz. Imi plac foate mult, insa ca barbat nu prea poti sa porti combinatiile astea, sau cel putin nu fara a atrage priviri. In privinta stilului am ales o directie smart-casual, potrivita pentru o seara de vara racoroasa. Pentru a fi practic voi folosi poze si link-uri catre magazinele online de unde pot fi cumparate piesele vestimentare.

Bluza - am ales o bluza verde/turcoaz de la Tina R. Croiala e destul de interesanta si poate fi purtata atat peste pantalon cat si bagata in pantalon/fusta. Pentru tinuta de azi o recomand bagata in pantalon si cu manecile indoite. E la reducere zilele astea - 30.10 lei (de la 119) si o gasiti pe FashionUp.ro.

Dat fiind faptul ca bluza este stramta am ales o pereche de pantaloni mai largi. Culoarea aleasa este bej, croiala dreapta si materialul 100 % vascoza. Ii gasiti pe 3suisses.ro la pretul de 134 de lei (si ei redusi cu 35%) .

In picioare fiindca totusi, vorbim de sezonul estival si pentru ca printurile florale sunt in trend, am ales o pereche de sandale Glamour by AT pe care le gasiti tot pe FashionUp la pretul de 320 de lei.

Cum o tinuta fara accesorii e ca o plaja fara nisip, am ales si niste accesorii.
Geanta TinaR Tokio Beige de pe FashionUp la 279 de lei.
Pentru a iesi din monotonia verde-bej zic sa adaugam o pata de culoare. Cum nicio culoare nu e mai "colorata" decat rosul, am ales o bratara rosie de la Nissa pe care o gasiti tot pe FashionUp.ro la pretul de 65 de lei.


Mai jos, pentru a simplifica lucrurile aveti lista cu piesa, pretul si link-ul catre ea.

Bluza Tina R - 30.10 de lei - FashionUp
Pantaloni - 134 de lei -  3suisses.ro
Sandale - Glamour by AT - 320 de lei -  FashionUp
Geanta Tina R - 279 de lei - FashionUp
Bratara Nissa - 65 de lei -  FashionUp

Acum sa-mi spuneti cum vi se pare? V-ati imbraca asa? Ce lipseste? Ce nu se potriveste?
Vreau sa stiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu